Dag 21: Buddah och den legendariska bullterrierjakten.


Idag har Buddah jävlar på min ära gjort bort sig ordentligt i parken.
Det börjar med att allting gå bra, Buddah, Matte och Mommo är ute och går i parken, plötsligt kommer dock två barn cyklandes. Buddah börjar springa efter dem trots att Matte ryter "Nej!". Buddah ignorerar detta vilket resulterar i att Matte tvingas rusa efter Buddah, hinner ifatt honom och tar ett tag i nackskinnet. Därefter ryter Matte "Nej! Fyyy!" av sina lungors fulla kraft och skakar om Buddah rejält, sedan bär hon honom tillbaka till Mommo. Alla i parken stirrar förundrat på denna scen. När Buddah och Matte kommit fram sätter Matte ned Buddah, fortsätter gå och ignorerar honom demonstratift. Mommo säger att Buddah såg så ledsen och slokörad ut. Efter ungefär en minut börjar Matte springa och kalla på Buiddah, Buddah sätter efter och får sedan massor av beröm och godis. Efter det uppförde sig Buddah som en exemplarisk liten hund. Nu får vi bara hoppas att den här lilla läxan får bullfnatten att förstå vem av honom och Matte som är störst, bäst, snabbast och vackrats. Hirr hirr.

tjejjty


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHHAHAHAHAAH!

Vad duktig du är!!!!!! Jag behöver ryta lite mer kraftfullt tror jag. Glenn bryr sig inte riktigt... men men...

Jag har bokat vaccinationstid på årstakliniken. De verkar superbra. På tisdag klockan 16. Ska du dit också?

2010-07-02 @ 08:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0